Πέμπτη 24 Νοεμβρίου 2011

Το παιχνίδι της μεταμόρφωσης

Franc Fernandez, Mad Mind, 2010, styling: EGR. Δεξιά το εξώφυλλο του βιβλίου

Γιατί ένας άνθρωπος αισθάνεται την ανάγκη να επανεπινοήσει τον εαυτό του και το σώμα του μέσω μιας μεταμφίεσης; Πώς αποκτά ένα διαφορετικό «χαρακτήρα», μια περσόνα άλλη, δηλαδή, απ' ό,τι είναι στην πραγματικότητα;


Franc Fernandez, Mad Mind, 2010, styling: EGR. Δεξιά το εξώφυλλο του βιβλίου Σ' όλα αυτά τα «πώς» και τα «γιατί», που συνδέονται υπογείως με τις επιλογές πολλών σύγχρονων σχεδιαστών μόδας, απαντά ο αγγλόφωνος, μεγάλου μεγέθους και άρτια επιμελημένος τόμος με τίτλο «Not Α Toy - Fashioning Radical Characters» (σε ελεύθερη απόδοση «Αυτό δεν είναι παιχνίδι - Ριζοσπαστικοί χαρακτήρες στη μόδα»).
Κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις Pictoplasma, που εδρεύουν στο Βερολίνο και ειδικεύονται εδώ και μία 15ετία στο φαινόμενο του character design. Είναι όμως εξ ολοκλήρου έργο του πολιτιστικού οργανισμού Atopos Contemporary Visual Culture, του αρχιτέκτονα και ιστορικού Τέχνης Στάμου Φαφαλιού και του Βασίλη Ζηδιανάκη, ο οποίος μπορεί να στράφηκε στην ενδυματολογία, αλλά έχει σπουδάσει Εθνολογία, Ανθρωπολογία και Κοινωνικές Επιστήμες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου