Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2011

Ηλίας Ψινάκης: "Έτοιμος να εγκαταλείψω το FAB5"



Ο Ηλίας Ψινάκης δεν "σηκώνει" και πολλά! Τα λέει όλα με το όνομά τους και αυτή τη φορά τα έχει βάλει με το FAB5 στο οποίο και παίρνει μέρος ως ένα μέλος της πεντάδας που αλλάζουν τον παίκτη της εβδομάδας.


Δηλώνει "τραγικά δυστυχισμένος" για τη συμμετοχή του στο παιχνίδι και αυτό γιατί όπως λέει: "θεωρώ ότι κάνω μία αηδία"!
"Είμαι στο παρατσάκ να εγκαταλείψω το show! Και όχι μόνο εγώ. Θα πάρω και τον Μέρλο μαζί μου, ο οποίος είναι υπ’ ευθύνη μου εκεί. Ολο αυτό είναι μια αηδία και ντρέπομαι που συμμετέχω. Από την άλλη, όμως, υπάρχουν 50 οικογένειες που ζουν από αυτό"
"Οι Αμερικανοί ξεκινούν την προετοιμασία κάθε επεισοδίου έξι μήνες πριν και ξοδεύουν εκατοντάδες χιλιάδες δολάρια για καθένα από αυτά. Εμείς, λόγω κρίσης, αυτά τα επεισόδια τα κάνουμε με μύξες και με σάλια. Επίσης έχω τεράστια κόντρα με την παραγωγή, οπότε αυτό τα κάνει ακόμα χειρότερα τα πράγματα. Η παραγωγή θέλει να κάνει αντιγραφή του αμερικανικού με μηδέν λεφτά, κάτι το οποίο καταλαβαίνω αφού κανένας δεν έχει λεφτά αυτή την περίοδο. Είμαστε οι Fab 5, ο καθένας με τον τύπο του και μπορούμε να χαρίσουμε γέλιο στον κόσμο χωρίς λεφτά. Χρειάζεται, όμως, και λίγο έμπνευση. Δεν είναι ωραίο να είμαστε αγκιστρωμένοι στο αμερικανικό concept. Και κάπου εκεί αρχίζει ο εμφύλιος…"
Όσο για τους τηλεθεατές; "Οποιος δεν το γουστάρει έχει κάθε δικαίωμα να αλλάξει κανάλι. Μπορούν την ίδια στιγμή να παρακολουθήσουν το τούρκικο ή το show της Βίσση. Επίσης δεν είναι και οι πέντε γκέι! Απ’ ό,τι ξέρω είναι οι δυόμισι!"
http://www.madata.gr/diafora/media/150736.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου